Az MLM-mel úgy gondolom, élete során mindenki találkozott már, aki elmúlt 18 éves. Ki ilyen, ki olyan véleménnyel van róla, a szélsőséges imádattól a mélységes undorig elég széles a skála.
Az elején szögezzük le: az MLM szigorúan emocionális üzlet. Aki nem hisz benne, az SOHA nem lesz sikeres ebben az üzletben. Hívők pedig mindig akadnak...
Ha a társadalom a legkisebb megrázkódtatását éli, azonnal előkerül az MLM, mint megoldás. Gondoljunk csak a '80-as '90-es évek rendszerváltás korabeli Amway őrületre, később a Forever Living Products (Aloe Vera és társai) és a mostani gazdasági válság nyomán előbukkanó NuSkin (étrendkiegészítők és kozmetikumok) nyomulásra. A módszerek finomodnak, a termékskála a modern fogyasztó kör igényeihez igazodva a kozmetikumok és az étrend-kiegészítők felé fordult el.
De az alap az megmaradt...
folyt.köv.